Een ideale mix van informatie, entertainment en oprechte emotie is wat video zo’n krachtig en effectief medium maakt. Ook jouw doelgroep is steeds meer gericht op video om snel aan informatie te komen en deze te delen. Wist je dat in 2017 69 procent van alle internetverkeer uit video bestond? In 2021 loopt dit op naar zelfs 80 procent! Verwacht wordt dat er dan per seconde een miljoen minuten aan video over het internet vliegt. Dat komt neer op bijna 17.000 uur! Daar wil jij natuurlijk bij zijn. Ik denk graag met je mee om jouw product, boodschap of dienst helder in beeld te krijgen.

Meer bereik en meer omzet. Kom ook een bedrijfsfilmpje laten maken

Je wilt natuurlijk dat iedereen weet dat ze bij jou klant moeten worden. Jij bent de expert, jij hebt hét product waar zij op zitten te wachten. Maar hoe breng je dat over op jouw doelgroep? Je kunt een pitch uit je hoofd leren en deze aan iedereen in je omgeving vertellen, maar dit kost je enorm veel tijd. Je kunt ook een goede bedrijfsfilmpje laten maken. Zo heb je zelf meer tijd over om te doen wat jij het beste doet; ondernemen en geld verdienen!

Bedrijfsfilmpje Happy Kids basisschool

Schrijfster Sella van de Griend is moeder van twee hoogbegaafde kinderen. Zij zag dat er veel leed is bij hoogbegaafde en hoogsensitieve kinderen. Deze kinderen worden vaak onvoldoende begrepen door klasgenootjes. Ze krijgen niet de aandacht en begeleiding die ze nodig hebben en zijn vaak verveeld omdat ze niet voldoende worden uitgedaagd. Sella bedacht daarom een heel bijzondere school met vernieuwend onderwijs, de Happy Kids basisschool.

Voor dit crowdfundingproject maakte ik eerder ook al een video. Nadat de school in 2017 succesvol van start gegaan was, benaderde Sella mij opnieuw. Ze wilde een bedrijfsfilmpje laten maken. Zij wilde hiermee ouders en instanties een goed beeld geven van de werkwijze van de Happy Kids basisschool en hen laten zien wat voor mooie resultaten behaald worden met deze manier van lesgeven. Ik heb met haar overlegd wat precies het verhaal en de opzet van de video zou worden. Vervolgens ben ik twee dagen aanwezig geweest om Sella en haar collega’s te laten vertellen wat deze school zo bijzonder maakt. Natuurlijk komen ook de kinderen zelf aan het woord. Ze vertellen openhartig en vrolijk over hun ervaringen met de Happy Kids basisschool. De video onderbouwt op deze manier ook het verhaal dat de kinderen echt gelukkiger worden op deze school.

Een korte trailer voor deze video kun je hieronder bekijken. Bekijk hier de volledige video. Wil jij ook een bedrijfsfilmpje laten maken? Laat het me weten!

“Gave video, Thomas en ook dank voor het vertalen van de essentie van de school naar video!” Sella van de Griend, directeur Happy Kids basisschool

Vraag offerte aan

Waarom een professionele bedrijfsvideo laten maken